خانه / دسته‌بندی نشده / طراحی سایت حقوقی

طراحی سایت حقوقی

نیاز به یک وبسایت برای هر وکیل و مؤسسه‌ای

امروزه داشتن یک وب‌سایت برای هر وکیل و مؤسسه‌ای یکی از ملزومات غیرقابل چشم‌پوشی‌ای می‌باشد. در واقع وکلایی که در اینترنت فعالیت می‌کنند موفق‌تر و سرشناس‌تر هستند و این از نظر اقتصادی هم نکته مورد اهمیتی است، زیرا اینترنت و شبکه‌های مجازی در حال حاضر اکثر مردم را در بر گرفته و روزبه‌روز میزان استفاده از اینترنت بیشتر می‌شود. درحالی که راه‌اندازی، نگهداری و مدیریت یک سایت ممکن است به تصور برخی بسیار مشکل باشد، در واقع با داشتن یک پشتیبانِ خوب و مسلط به اوضاع به‌راحتی می‌توان به این مهم دست یافت.

چه چیزی در سایت می‌توان گذاشت؟

شما می‌توانید در سایت شخصی‌تان به معرفی خودتان و رزومه کاری‌تان بپردازید. تخصص و زمینه‌های فعالیت‌تان را معرفی کنید و راه‌های ارتباطی از جمله آدرسِ دفتر، شماره تماس و ایمیل و تلگرام و… به نمایش بگذارید. هم‌چنین می‌توانید در سایت به ارائه مقالات و اخبار بپردازید. در سایت می‌توانید قسمتی را برای مشاوره حقوقیِ آنلاین راه‌اندازی بکنید. می‌توانید انجمنی برای پرسش‌وپاسخ و مباحثات حقوقی راه‌اندازی کنید که کاربران در سایت فعالیت داشته باشند. می‌توانید قوانین را در سایت قرار بدهید و بانک قوانین راه‌اندازی کنید. می‌توانید فروشگاهی داشته باشید تا محصولاتتان را به‌فروش بگذارید. به صورت کلی شما هر چه را که در ذهن داشته باشید را می‌توانید در سایتتان پیاده کنید. هر چیزی که شما اراده کنید می‌توانید در سایت راه‌اندازی کنید.

مدیریت و نگهداری سایت سخت است؟

نگهداری و مدیریت یک سایت درصورتی سخت است که شما هیچ پشتیبانی نداشته باشید. یعنی کسی برای پاسخگویی به شما نباشد. سایت پنل مدیریت فارسی دارد، یعنی شما با چیز سختی روبه‌رو نیستید. با وارد کردن نام‌کاربری و رمز وارد پنل مدیریت سایت می‌شوید و می‌توانید از طریق این پنل سایت را مدیریت کنید. هم‌چنین در هرجایی که مشکلی داشتید و یا احساس نیاز به راهنمایی کردید، می‌توانید با پشتیبان تماس بگیرید تا مشکل حل بشود.

هزینه‌های داشتنِ یک سایت چقدر است؟

هزینه‌های سایت بستگی به نوع امکانات و خدمات درخواستی شما دارد. بطور کلی هزینه های سایت به 2 دسته تقسیم می‌شوند. هزینه‌های ثابت و هزینه‌های دوره‌ای ! هزینه‌های ثابت را یک بار شما پرداخت می‌کنید و دیگر نیازی به پرداخت مجدد آن ندارید و تا ابد همین یک بار کفایت می‌کند. مثلاً هزینه‌ی طراحی سایت و امکانات ! هزینه‌های دوره‌ای مربوط به هزینه‌های میزبانی سایت و دامنه است و شما باید سالانه پرداخت کنید.

حدوداً هزینه‌ها چقدر می‌شود؟

در ابتدا هزینه‌ی ثابت برای طراحی و راه‌اندازی سایت بین 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است. یعنی با توجه به امکانات درخواستی شما متغیر است. هزینه‌های دوره‌ای هم چیزی حدود 20 هزار تومان تا 200 هزار تومان سالانه است. این مورد هم با توجه به کیفیت میزبانی و دامنه متغیر است.

پشتیبانی چگونه است؟

پشتیبانی به صورت مادام‌العمر است ! بله ، یعنی شما در هر لحظه‌ای به مشکل خوردید می‌توانید با یک تماس و یا یک پیام کوچک مشکل رو برطرف کنید ! یعنی اصلاً نگران نگهداری و مدیریت و مشکلات نباید باشید. پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مادام العمر انجام می‌شود.

برای سفارش طراحی سایت باید چکار کرد؟

برای سفارش طراحی سایت، کافی‌است تماس بگیرید تا از شرایط و نحوه دقیق سفارش مطلع شوید.

نیاز به راهنمایی دارید؟ سئوالی دارید؟ تماس بگیرید!
تماس و تلگرام
0919-8848404
amirhosein_org@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *